Je bent hier: Home > Gezondheid > Vitaminesupplement
gezondheid preventie & anti aging

Henk Mutsaers
Aanmelden
Naam
Email

Skype Me!
Online via AOL chat










Vitaminesupplement


Onderzoek meldt besparingen door het nemen van vitaminesupplement

Nieuw onderzoek toont aan dat het dagelijks gebruik van een multivitamine bij oudere volwassenen in meer dan $1,6 biljoen aan ziekteverzekeringen over de volgende vijf jaar kan besparen. Het onderzoek van de Lewin Group -een onderzoek over de uitwerking van dagelijkse multivitamines voor oudere volwassenen- ontdekte dat de gevolgen vooral voor de gezondheid van hart en bloedvaten belangrijk waren en voor het beter functioneren van het immuunsysteem. Het onderzoek meldde dat voor oudere volwassenen het dagelijks nemen van een multivitamine een relatief goedkope maar potentieel krachtige manier is om de gezondheid teverbeteren.



Waarom heb ik een persoonlijke vitamine analyse nodig?

Wat is het verschil met andere bloedtesten? De gepatenteerde FIA bloedtest van SpectraCell identificeert hoe goed vitamines en mineralen, het antioxidanten systeem, animozuren, vetzuren en stofwisseling feitelijk werken in uw eigen witte bloedcellen. FIA voorziet de informatie die u en uw dokter nodig heeft om gebreken te identificeren en corrigeren.

Maar ik eet gezond, sport en neem dagelijks een multivitamine!

Als dit uw levensstijl beschrijft, lees verder. Veel mensen werken actief aan de verbetering van hun gezondheid toch komen regelmatig tekorten aan het licht. Waarom? 50 procent blijft tekorten houden ondanks het nemen van een multivitamine.....lees verder



Onderzoek Zegt: 'Neem Dagelijks Uw Vitamine Supplement'

Een onderzoek dat in juni 2002 in het 'Journal of the American Medical Association' gepubliceerd werd heeft uitgewezen dat 'Alle volwassenen elke dag multivitamines moeten nemen.' Volgens dit artikel is deze aanbeveling gebaseerd op onderzoek dat 'het nemen van multivitamines de kans op een aantal chronische ziekten waaronder hart- en vaatziekten, sommige soorten kanker en osteoporosis vermindert.'

De markt is verzadigd van eendags vitaminen. Wat moet u dus kiezen? Maakt uw beslissing eenvoudig. Ons product bevat een mengsel van plantaardige voedingsstoffen zoals die in sommige fruit- en groentesoorten gevonden wordt. Deze stoffen verhogen nog meer de antioxiderende effecten. Daarbij komt ook nog aangetoond is dat deze stoffen een gezonde celactiviteit te bevorderen, terwijl andere stoffen het hart- en vaat systeem helpen.

Volg het advies van 'The American Medical Association' en neem uw multivitamines elke dag in.

Multivitamines
Aanvulling met vitamine supplementen
Voedingssupplementen
Onderzoek Multivitamine BMJ

Vitamine Supplementen:
Wat weet je eigen lichaam beter dan jij?

Terug naar boven





Zoeken in de 800 + pagina's van deze websites
Google