Zorg dat je gezondheid in de beste handen is, je eigen handen

the China Study
Vlees en andere dierlijke producten zijn ongezond

Veel mensen zijn de weg kwijt als het aankomt om hun levenspatroon te verbeteren. Als je hen iets verteld over gezonder leven dan kijken ze je vol ongeloof aan omdat ze vrijwel heel hun leven hebben gehoord via de media, het voedingscentrum en de vele reclame boodschappen dat het product dat zo gezond is en zij zo lekker vinden totaal niet gezond is om te eten. STOP!

De China Study
Vanaf nu kunt u deze afwegingen zelf maken gebaseerd op de kennis opgedaan uit het grootste dieet onderzoek ooit gedaan: the China Study. In het boek dat hiervan werd gepubliceerd kunnen we lezen: Wat kan ik wel en beter niet eten om gezond te blijven? Hoe kan ik een levensbedreigende ziekte eenvoudig voorkomen? Wat moet ik doen om een ziekte om te keren zonder dat ik zelfs medicijnen hoef te gebruiken?

Wat weten 100.000 lezers wat U niet weet?
Vele miljoenen mensen vrezen ernstige ziektes waarvan kanker het meeste ontzag in boezemt. In China bracht men begin zeventiger jaren in kaart aan welke soorten kanker mensen aan lijden en stierven. Het onderzoek vond plaats onder 880 miljoen mensen! Het vervolg onderzoek; the China Study, bracht ook aan het licht hoe groot de invloed hierop was van onze voeding. In de Westerse medische wetenschap wil men ons zo graag doen geloven dat de genetische aanleg (erfelijkheid) hierin een grote rol speelt. De bevindingen uit the China Study wijzen echter op een schamele 2 tot 3%. Dat is dus goed nieuws, het betekend dat u zelf invloed kan uitoefenen om de ziekte te genezen of het risico tot een absoluut minimum te beperken. Als u maar eens wist hoe je dat moet doen? Klaarblijkelijk zijn die miljoenen mensen die al die ziektes vrezen daar niet in geïnteresseerd omdat het boek nog steeds geen miljoenen bestseller is, of, omdat de media het boek en de uitkomsten liever geheim willen houden voor het grote publiek!

Enkele belangrijke bevindingen:

Cholesterol
Een verhoogd cholesterol is een duidelijke aanwijzing in 999 van de 1000 gevallen dat men afstevent op een Westerse lifestyle ziekte.

Dierlijke proteïnen.
Proteïne van dierlijke oorsprong blijkt in staat te zijn om schadelijke kankercellen in te schakelen om hun vernietigende werking te starten. Zo gauw men echter besluit om de dierlijke proteïne drastisch te verminderen of ze in het geheel niet meer te gebruiken dan stopt de groei van de kankercel. Nederland staat op de absolute eerste plaats in de relatie borstkanker en de totale vetinname. (onderzoek Ken Carroll Ontario Universiteit) Vlees en andere dierlijke producten zijn dus ongezond.

Plantaardige voeding.
Kleurrijk fruit en groentes vragen als het ware om gegeten te worden. Met plantaardige voeding krijgen we een lading antioxidanten binnen die het lichaam niet zelf kan produceren. Mits deze voeding zongerijpt is en op natuurlijke wijzen gekweekt worden! Een te laag gehalte aan vitamine C werd in de China Study bij 999 op de 1000 gevallen vastgesteld bij kanker.

Voedingsvezels;
Vezelrijke voeding is eveneens een marker die het ontwikkelen van kanker vermindert.

Koolhydraten.
Plantaardige voeding met een hoge waarde aan koolhydraten is de gezondste voeding die er bestaat. Er zit echter wel een – maar – aan. De bron moet onbewerkte voeding zijn! Dan kan men zelfs gewicht verliezen met koolhydraten. De enigste dikke Chinezen zijn te vinden in de grote steden waar men nu een Westers dieet volgt.

Melk
Hoe groter de consumptie van melk, des te groter is het ontstaan van o.a. Diabetes type 1. 

Supplementen.
De gevaren van onze Westerse voeding kunnen niet te niet gedaan worden door het nemen van uitsluitend supplementen. Ook het gehele voedingspatroon dient onder de loep genomen te worden. Supplementen kunnen alleen gezien worden als een aanvulling op een verder geheel volwaardige natuurlijke voeding. Enkelvoudige geïsoleerde vitamines geven geen verbetering te zien omdat vitamines en mineralen een samenspel is van het gehele spectrum. 

Vlees
De optimale (aanbevolen) hoeveelheid vleesconsumptie is ..... nul! 

Waarom heeft u dit nooit eerder gehoord?
Velen hebben heel hun leven gehoord dat melk gezond is, dat je vlees moet eten voor je proteïnen en dat kanker en hart en vaatziektes erfelijk bepaald zijn. Het overstelpende bewijs dat dit niet zo blijkt te zijn is dan moeilijk te geloven. Er zijn echter machtige bedrijven die geld gaan verliezen als u de waarheid te weten komt. Er is een complete ziekte industrie ontstaan die grof geld verdienen aan zieke mensen. Het hele systeem, de overheid, wetenschap, ziekenzorg, industrie en de media stellen GELD boven GEZONDHEID!

U heeft NU de mogelijkheid kennis te nemen van de feiten, hoe deze effect hebben op uw gezondheid, .... en uw financiële situatie betreffende de onbetaalbaar wordende ziektekosten. Het boek dat iedereen zou moeten lezen die graag gezond wil blijven. Het boek dat elke leraar, ouders en de dokter zouden moeten lezen!

Note: Ik heb de afgelopen jaren al enige ervaring opgedaan met mijn voedingspatroon en het gebruik van supplementen. Ik ben een van de weinige Nederlanders die de resultaten ook al vier keer heeft laten meten (intracellulair) Ik ga dan ook zeker de adviezen van Colin Campbell PhD uit the China Study ter harte nemen. Henk Mutsaers

> Uw reactie
Sta volledig achter je opmerkingen, ben nu zelf ook mijn voeding aan het veranderen hoewel via mijn studie orthomoleculaire voedingsleer al veel bekend was. Maar probeer mensen maar eens te overtuigen geen vlees en melkprodukten meer te eten.Een Nederlandse versie van het boek zou daarbij helpen ... Wim.
... je reactie hier.
Naam Email
Uw bijdrage op dit artikel:
Elke week een gezondheid tip in je mailbox? .... klik gan nu hier!


Aanmelden
Naam
Email


| VeMMA testimonials | Vemma zakelijk | Home |
| Ik heb uw hulp nodig! | Vitamine opname | Waarom VeMMA? |
Download eBoek: Gezond Oud Simpel als 1-2-3! | Disclaimer |
VeMMA distributeur Henk Mutsaers 0162 515 623 / 06 2735 3369
www.gezondheid-winkel.nl contact opnemen