Weer een nieuw liedje: I Sing About, …
![]()
Na “Start a revolution in your heart” is dit het tweede liedje dat ik volledig opgenomen heb met muzikant Loek den Held in het eigen studio-tje op zolder. Nancy deed weer een stukje achtergrond koor en ik tekende voor de tekst, de zang en de techniek. (Cubase) Eind januari schreef ik de tekst met het Lees meer …

