Ons huisje in de Morvan update 2026
![]()
Update 23-05-2026. We hebben besloten om voor een groot deel de houtstook voor de verwarming van het huis afscheid te nemen en over te schakelen naar heatpipes van S-Power / S Energy. Voor de opslag van de energie heb ik echter niet gekozen voor de traditionele boiler maar een zandbatterij. Deze ga ik zelf bouwen, Lees meer …

